Praktische informatie

Hotel Copper & Co

Lees hier alle praktische informatie terug met betrekking tot uw verblijf bij Hotel Copper & Co in Middelburg.

Front desk

Op dagen dat er ontbijt wordt geserveerd en met een uitloop naar 17:00 uur in het hoogseizoen, staat onze gastheer of gastvrouw voor u klaar bij de receptie.

Buitenom deze tijden, tot 23:00 uur 's avonds kunt u ons telefonisch bereiken, u wordt dan doorverbonden met een medewerker van ons collega-hotel Cityhotel Wood in Middelburg. In geval van nood zijn wij ook 's nachts bereikbaar, via het hoofdnummer, u wordt dan doorgeschakeld naar de meldkamer.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u hier eveneens terecht en doen we er alles aan om het beter te maken. Een mailtje naar info@hotelcopper.nl mag natuurlijk ook.

In- en uitchecken

U kunt vanaf 15:00 uur in de door u gereserveerde kamer terecht.
Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11:00 uur uit te checken..

Self Check In

Buitenom de aanwezige tijden van een gastheer of gastvrouw, kunt u gemakkelijk zelf inchecken aan onze kiosk. Hoe dit in zijn werk gaat kunt u hier alvast bekijken!

Ontbijt

Bij Hotel Copper & Co is het mogelijk om elke ochtend* te genieten van een heerlijk & vers ontbijt, zodat u de dag goed kunt beginnen. Uw verblijf exclusief ontbijt gereserveerd? Voor € 17,50 p.p. per dag wordt het ontbijt met liefde voor u bereid.

Neemt u vooraf contact met ons op om uw ontbijtreservering door te geven: + 31 (0) 118 – 724 284 of info@hotelcopper.nl.

* In de maanden oktober t/m maart serveren wij het ontbijt op maandag t/m donderdag in Cityhotel Wood. Op vrijdag t/m zondag (en in het hoogseizoen dagelijks), wordt het ontbijt geserveerd in Hotel Copper.

Reserveren, wijzigen & annuleren

Fijn weetje: boeken via onze eigen website is minstens 10% per nacht voordeliger dan via een online boekingsagent. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor aanbiedingen, promoties en kortingscodes.

Wilt u uw reservering wijzigen? Check of uw reserveringsvoorwaarden dat toestaan. De boekingsagent die uw reservering heeft geregeld, kan u verder helpen. Heeft u rechtstreeks bij ons geboekt, dan gaan wij met uw reservering aan de slag. Gaat de reis helemaal niet door? Annuleren is bij flexibele tarieven kosteloos mogelijk tot 48 uur voor aankomst, tenzij anders vermeld.

Bent u op zoek naar 6 kamers of meer? Of wilt u graag zakelijk op regelmatige basis bij ons overnachten? Schrijf ons dan via info@hotelcopper.nl.

Familiekamers

Kamertype Copper & Family is te reserveren voor 4 personen, deze kamers beschikken over een connecting door en bieden dus ook voldoende privacy wanneer u bijvoorbeeld met oudere kinderen reist.

Extra bed

Het plaatsen van een extra (klap)bed is niet mogelijk. Een babybed (0-3 jaar) kan op reservering bijgeplaatst worden voor 17,50 per nacht

Fietsen

Fietsen of eBikes huren tijdens uw verblijf? Dit kan bij onze collega's in Cityhotel Wood! Neemt u de eigen fietsen mee? Wij beschikken niet over een eigen stalling, maar naast het hotel kunt u de fiets in één van de fietsenrekken zetten. Op loopafstand bevindt zich het station, daar kunt u de fiets ook overdekt laten stallen.

Toegankelijkheid

Alle ruimtes zijn bereikbaar met de trap, een deel daarvan ook met de lift. Één van onze ''Copper & Cosy'' kamers is prima geschikt voor mindervaliden, mits er een tweede persoon mee komt die goed ter been is. Wij raden u aan deze kamer te reserveren via onze receptie.

Thermostaat

De temperatuur in het gehele gebouw wordt centraal geregeld via een duurzame warmtepomp, waarbij de buitentemperatuur leidend is. Bij warm weer kunt u de temperatuur in de kamer bijstellen door te koelen en bij koud weer kunt u de temperatuur in de kamer bijstellen door te warmen. Hiervoor gebruikt u het witte bedieningspaneel aan de muur. Houd u er rekening mee dat het centrale systeem bepaald of er gekoeld of verwarmd kan worden.

Housekeeping

Elke dag komen we even langs om uw kamer schoon te maken. Na vijf nachten leggen we ook kraakverse lakens op het bed. En laten we afspreken: als u een schone handdoek wilt, gooit u de vuile op de grond, dan zorgen we ervoor.

Vindt u dit te veel van het goede, omdat u uw zorgen maakt om de ecologische druk van al die wasjes en schoonmaakmiddelen? Laat het ons weten bij de reservering of aankomst. Dan slaan we een housekeeping-rondje over én doneren we aan ons bomenplan. Al zijn het kleine beetjes (€ 1,50 per kamer per dag), ze helpen niettemin!

Onze boxsprings maken we op met een tweepersoonstopper en -beddengoed. Wij beschikken niet over éénpersoonsbeddengoed.

Rookvrij hotel

Hotel Copper & Co is een rookvrij hotel. Ook op de binnenplaats en de (eventuele) terrasjes of balkons van de kamers is het niet toegestaan om te roken.

Parkeren

Parkeren in het centrum van Middelburg is overal tegen betaling. Hotel Copper & Co beschikt niet over een eigen parking, maar er zijn op loopafstand verschillende opties.

Overdekt parkeren kan in de naastgelegen garage van de Zeeuwse Bibliotheek (maximaal 2 uur) of in parkeergarage Kousteensedijk. Op loopafstand is een Last Mile Solutions Charging Station, met zes chargers voor elektrische auto’s. Komt u per trein? Het station van Middelburg is om de hoek.

Wanneer u met een vrachtwagen of touringcar bus reist, raden wij aan om te parkeren op de Loskade. De Loskade vindt u op ongeveer 5 minuten lopen.

Op zondag is parkeren in Middelburg gratis.

Huisdieren

Huisdieren zijn niet toegestaan in Hotel Copper & Co.

Whirlpool

Verblijft u in een kamer met whirlpool? Om gebruik te maken van bubbel-functie laat u het bad eerst goed vollopen, als deze het juiste niveau bereikt heeft, kunt u de functie aanzetten. Werkt deze nog niet? Dan mag het bad nog iets voller.

Overige

U kunt bij ons uitsluitend contactloos betalen met de gangbare bankkaarten en creditcards (Maestro, VPay, Visa, MasterCard en AmEx). Voor uw reservering vragen wij bij het maken van de boeking om een volledige online vooruitbetaling.

Zeayou Zeeland